Rəqəmsal marketinq full time
Vəzifə öhdəlikləri
– Rəqəmsal marketinq ehtiyaclarını anlamaq üçün məhsul komandaları ilə birgə çalışmaq və uyğun marketinq strategiyasının tərtib olunması
– Ən yüksək ROI-yə sahib müştəri səyahətləri boyunca(tanınmanı artırma, aktiv qiymətləndirmə və loyallıq) performansı artırmaq üçün rəqəmsal marketinq təşəbbüsləri portfelini tətbiq etmək
– Lidlər yaratmaq və satışı artırmağa dəstək olmaq üçün orqanik, ödənişli sosial, e-poçt, PPC, displey şəbəkəsi, SEO və «affiliate» marketinq kanallarını təkmilləşdirmək
– Rəqəmsal marketinq və müştəri səyahəti təkmilləşdirmə boyunca viuzal dizaynlarda davamlılığı təmin etmək
– Rəqəmsal marketinq materiallarının tələblərə uyğun qaydada yaradılmasını təmin edərək təchizatçılar və agentliklərlə işləri koordinasiya etmək
– Şirkətin mövcud rəqəmsal məhsullarının idarə olunması
– Rəqəmsal marketinq kampaniyalarının nəticələrinin ölçülməsi məqsədilə analizlərin həyata keçirməsi
– İqtisadiyyat üzrə bakalavr və ya daha yüksək səviyyədə təhsil(marketinq, biznes və ya maliyyə sahəsində təhsil arzuolunnadır)
– Rəqəmsal marketinq üzrə minimum 3 illik iş təcrübəsi
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi cv@hroption.az ünvanına göndərin.
Marketinqlə bağlı ən son xəbərlərdən ilk sizin xəbəriniz olsun istəyirsinizsə
e-poçt xəbər kanalımıza abunə olun
MarkClub – marketinq yönümlü
fəaliyyətlərlə məşğul olan onlayn
platformadır.
Bizə e-poçt göndərin